maandag 25 juni 2012

Oktober 2009

Weer een drukke maar leuke dag gehad.
Vanmorgen natuurlijk stil in huis met een kind minder, en natuurlijk
reuze nieuwsgierig hoe Jonathan het kamp beleeft.
Dapper hoor, met 28 kinderen die een andere taal spreken.

Even een stukje gelopen en daarna Harm naar school gebracht.
Daarna rij ik altijd even over de “wurft” om even de oceaan te
bekijken. (in surftermen: de golven checken)
Zie ik een hoop gespetter aan de rechterkant dus ik dacht, leuk dolfijnen. Maar toen ik keek zag ik een joekel van een bultrug in plaats van een dolfijn. Zo af en toe komen ze omhoog om met een klap weer op het water te komen. Dat geeft een flinke plons en dat doet een dolfijn hem niet na.
Snel naar huis om Marja en Fiene te halen en proberen om het  op de foto te krijgen. Altijd te laat natuurlijk, maar wel een mooi gezicht om vanaf de kant diverse walvissen langs te zien komen, en zelfs een moeder met jong.
Jonathan terug van kamp gehaald waar hij het erg naar zijn zin heeft gehad, en veel vrienden heeft gemaakt.
Bij ophalen wat kennis met andere ouders gemaakt en even met
de Juf gesproken. Die was trots op hoe hij het gedaan had.
Harm vandaag voor het eerst gesport en dus zijn sportuniform aan.
Dat zit wat beter dan het nette uniform en ziet er ook wat stoerder uit.
Verder hebben wij een nieuw rijbewijs
En zijn we expres, omdat het hier nog
mag, breed lachend op de foto gegaan.

Goed weekend en Groet,
Fam Schaap.

P.S. Op de blog verzamelen we al
onze verhaaltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten