dinsdag 26 juni 2012

November 2011

Vandaag, 7 november, is IJsbrands 41e verjaardag.
Van harte gefeliciteerd lieverd!
Vanavond gezellig uit eten met het hele gezinnetje,
we kijken er naar uit!
Indiaas eten in Mollymook Golfclub, we zijn er eerder
geweest, en het is altijd erg gezellig en lekker.
Vorig jaar was IJsbrands oudste broer bij ons, met Abram,
nu is gelukkig ‘onze Johan’ erbij, fijn een stukje van thuis op
een verjaardag.
De tijd gaat zo snel, dit is alweer de derde verjaardag van IJsbrand
hier in Mollymook!
Tot later,
___________________________________________________________
Eerst allemaal bedankt voor de felicitaties. Een heerlijke dag gehad op mijn 41ste verjaardag.
Ontspannen ontbijtje, gebokst met paar maten, beetje sleutelen aan de bus, taart en s’avonds uiteten met het gezin en Johan. Ik had lekker een dag vrij genomen en het weer zat ook mee. Topdag!

Na mijn verjaardag een beetje druk geweest met van alles en nog wat, nog even genoten van het bezoek dat we hadden (en geholpen met de bus), geholpen op school en regelmatig gesurft met de jongens.
Nu weer tijd om het ritme een beetje op te pakken.
Alhoewel, we krijgen in Februari bezoek van Casper en Marcel, en daar zit een sportieve uitdaging aan vast. Casper is een (oud) triatleet, en die had het idee om zijn bezoek hier te combineren met een wedstrijd. Op 19 Februari (“toevallig”) wordt er vlak bij een Tri georganiseerd , en daar had hij zich voor aangemeld. Heel even dacht ik, leuk dan ga ik meedoen, maar wist dat het een onverstandige keuze van me zou zijn. Na een skypegesprek met mijn Triatlon coach en mentor, heb ik mezelf toch aangemeld
en zit nu aan een 14 weken schema vast om in de heetste maand 2 km te zwemmen, 83 te fietsen en 20 te hardlopen. Op papier dacht ik, daar doe ik 4 en een half uur over, maar na de eerste training maakte ik er gelijk 4 uur 45 van. Na de training van vandaag maak ik en 5 uur van, en twijfel ik nu al of ik een horloge meeneem onderweg.(vandaag 30 graden geen wind en 100 minuten heuvels gefietst).

Het feit dat ik geen antwoord meer krijg op mijn e-mails die ik naar mijn Tri Coach stelt mij ook niet erg gerust. Gelukkig reageert Dirk Hus (trifanaat) nog wel, en die ga dus voorlopig lastigvallen met allerlei vragen.
De vraag, hoe maak ik het makkelijker om de finish te halen zonder dat ik helemaal kapot ben, kan ik zelf eigenlijk ook wel beantwoorden, trainen, rusten en trainen.
Toch zijn alle tips welkom, en als iemand advies heeft hoor ik het graag.

Jonathan heeft ook zin om een Tri te doen, dus die trainde al een paar x mee van de week.
Nooit eerder al zo lang bezig geweest met bezoek, maar gaat wel top worden.
Ik ga even rennen, of zal ik nu rusten en morgen maar een stukkie....

Keep you updated!!
___________________________________________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten