dinsdag 21 augustus 2012

Onze IJze is in Kattuk




Vandaag is het woensdag 22 augustus. Er is al een aantal weken geen nieuw stukje op de site geplaatst. Dit heeft mede te maken met het feit dat IJsbrand alle stukjes schrijft...Ik hou mij altijd een beetje ter zijde, vind het ook wel prettig dat ik het niet hoef te doen (net als het gras maaien). Maar nu mijn mannetje in Katwijk is, en nog wel ongeveer anderhalve week wegblijft, bedacht ik dat het misschien toch wel even tijd werd voor een klein, nieuw stukje.
Hier gaat alles goed in Mollymook. Het laatste staartje van de winter is aangebroken, en het is tegen de twintig graden vandaag. In de zon uit de wind te warm, maar in de schaduw heerlijk.
Ik vind het zo fijn dat het zulk goed weer is geweest in Nederland afgelopen week, heerlijk allemaal naar buiten!
De jongens zijn vandaag op school, Fiene ging vanmorgen met mij mee naar de sportschool, en daarna gingen we even samen het dorp in. Ze glunderde, en zei met een lief snuitje: Gezellig he mamma? Alleen wij, en niemand anders!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ze haar vader ook echt mist. Af en toe pakt ze een foto van IJsbrand erbij, en gaat daar dan zwijmelend naar staren. Ook heeft ze een waslijst met dingetjes die ze aan hem vertellen op Skype, waaronder: haar eerste losse tand!! Wat een mijlpaal! Hopelijk duurt het nog héél lang voordat hij eruit gaat, vind het melkgebitje altijd zo schattig!
Harm en Jonathan helpen mij goed, iedere dag drogen ze af, en ruimen ze hun kamer volgens hun manier netjes op.
Haha, het huis blijft zo extreem netjes, dat is toch wel een welkome bijeenkomstigheid van een huishouden zonder man erbij! :-) Grapje hoor schat, je gezelligheid wordt echt gemist. Harm mist zijn voetbalmaatje, Jonathan mist zijn tekenmaatje, en Fiene mist haar kletsmaatje.
En ik? Ik mis mijn maatje!
Geniet ervan schat, alles gaat meer dan goed hier, doe iedereen die je ziet onze lieve groetjes,
en tot horens!

4 more Sheep xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten