woensdag 17 september 2014

September 2014

In het vorige stukje schreven we dat het bijna lente was.
Inmiddels is het 18 september, en is de lente echt begonnen.
De bomen en struiken staan prachtig in bloei, vooral de bloesem bomen zijn heel mooi.
Ik hou niet zo van tuinieren, vind het leuker om naar het eindresultaat te kijken :-), maar de tuin is echt mooi op het moment.
We kochten een nieuwe lounge set, daar zal ik de volgende keer een fotootje van maken en plaatsen.

Met het mooie weer zijn we ook weer een stuk meer buiten te vinden.
Fiene had haar eerste hardloop wedstrijd een paar weken terug.
Samen met de jongens en IJsbrand liep ze de Down Hill Mile.
Weinig verrassend betekent dit dat ze een mijl (1.6 km) heuvel af rende, en ze vond het zo leuk om te doen! Ze ging voluit, en kwam op een 26e plaats binnen. Er waren 44 deelnemers, ze was reuze trots. Jonathan en Harm werden respectievelijk tweede en derde, ook heel erg goed gedaan mannen!

Het water is nog wel erg koud, maar dat houdt de jongens niet tegen om te zwemmen en te surfen.
En vaderdag zou vaderdag niet zijn geweest zonder een nieuwe plank voor IJsbrand (serieus, die man heeft meer surfplanken dan ik schoenen heb...)
Dus dat kon mooi worden uitgetest afgelopen week.

Nou, ik ga even mijn winterkleding uitzoeken, er moet plaats worden gemaakt in de kast voor wat nieuwe zomerkleding!
Tot later!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten