woensdag 10 mei 2017

....Mei...!

Het is echt waar, het is inmiddels alweer mei.
Het schrijven op het blog raakt een beetje achterop merk ik. We waren al niet zo trouw, maar dit is wel een dieptepunt denk ik.
Ach, ik typ gewoon een stukje, en kijk wel waar het eindig! :-)

We hebben een leuke tijd achter de rug. In februari kwamen Casper en Chris voor drie weken op bezoek, en dat was geweldig. Er werd gefietst, gerend, gelopen, gezwommen, zoals echte sportlui betaamt. Maar...er werden ook patatjes gegeten, gekaart, gedart, gedanst, gelachen, kortom een heerlijke vakantie.

Pasen werd in Ulladulla grootst gevierd, met het Blessing of the Fleet festival. Alle drie de kinderen mochten weer meedoen, en dit jaar alledrie op dezelfde vloot! Highschool Musical was het thema, erg leuk om iedereen zo verkleed te zien.

Jonathan zit inmiddels in jaar 11, en Harm in jaar 9. Het worden bomen van kerels, zo raar om omhoog naar je kinderen te moeten kijken haha!
Gelukkig is Fiene nog klein, hoewel zij ook de langste uit haar klas is...

Het gaat goed met ze. We spreken thuis nog iedere dag Nederlands, en vooral Fiene heeft dat nodig. Zij is de enige die de zinnen op haar manier samenstelt, en dat is soms heel grappig. Hoewel Jonathan het gisteren ook over iemand had die haar benen had laten schorsen.....Zo leuk.

Harm speelt AFL, die ga ik zo even halen. Hoewel het pas kwart voor vijf is, wordt het al flink schemerig. Overdag met het zonnetje is het heerlijk, maar in de avond wordt het echt fris. Dat kan ook wel, de winter staat hier voor de deur!

Iedereen een fijn weekend, en tot horens! Hoop ik....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten