zaterdag 10 september 2016

September

Zo is het mei, zo is het September!
Gaat de tijd in Nederland ook zo snel? :-)
September betekent, dat voor ons in Australie de lente is begonnen.
De seizoenen wisselen op de eerste van de maand, en zo startte op 1 September de Lente!
Je kunt het goed zien aan de bomen die uitlopen, een erg mooi gezien.
Al de 'Native Trees' blijven groen door het hele jaar heen, maar de import bomen verliezen hun blad.

Het is ook aan het weer te merken dat de lente is begonnen.
Overdag is het zonnetje krachtig, en de kachel heeft niet meer aan gestaan sinds begin September.
We lezen in de krant, dat de nazomer heerlijk is in Katwijk.
Fijn, dat helpt misschien om de niet zo zonnige zomer te vergeten :-)

Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel nieuws.
Het is dat afgelopen mijn vader mij erop wees, dat er al een tijdje geen nieuw stukje op de site was verschenen.
Het is ook lastig om iedere keer met wat nieuws te komen, en eerlijk gezegd denk ik niet dat veel mensen nog op dit blog lezen.
Maar goed, we plaatsen gewoon een nieuw stukje, met hopelijk wat foto's!

We gingen een paar dagen naar Sydney, en de jongens renden races zowel in Sydney als in Canberra. Erg leuke dagen!

Met de kinderen gaat het goed. Het derde termijn is bijna afgelopen, vrijdag 23 September is de laatste dag, en dan zijn ze twee weken vrij.
En dan gaat het vierde termijn in, en gaan we richting onze zomervakantie!

Ik zal eens kijken of ik wat fotootjes kan plaatsen, dat is altijd leuk he?
tot de volgende keer :-)

 Winter Wonderland in Sydney!

 Net of je in Blijdorp bent :-)

 Eventjes in de gaten houden....
 Warme dag in Canberra. Jammer dat de juf besloot om de singlets voor de jongens thuis te laten....
 Je bent er bijna vriend!
 Voor het Cross Country festival schaften we zelf singlets aan, maar die mochten weer niet op het atletiek festival worden gedragen!
 Eventjes snel aanraken!
 Schatjes zo op een rijtje he! Net echt! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten